Followers

Thursday, June 16, 2011

Penatnya Traing...

Petang tadi barula aku start traing balik setelah sekian lama xtraing haha...
Walaupun last week traing dgn team selangor tapi stop gakla lps tu...Just tadi brula traing btol2 sbb ade yg tersayang teman wooo...!!
Ape lagi bersemangat terusla aku traing hahaha...
Anyway mesti korg pelik aku traing ape kan...
Aku seorang atlet pencak silat...Ganas x..??Tengok mukela hahaha...
Next month ade tournament for International Asean Pacific game..
Kire pra sea game la lebih kurang...So nak xnak aku kena traing hard balikla...
Tapi yang sakitnya kena trun berat 6 kilo...
Tuk pengetahuan korg2 sume...Game pencak silat ni ikut kategori berat badan..
Berat aku skunk 79kg...Nak kena men kategori 70-75kg...So lebih kurg 6 kg nak kena trun brula rsa fit n boleh makan...
Tapi wat msa ni kenala diet dlu dari makan banyak2 ni...Terpaksala...
So korg doa2kanla aku leh trun berat dgn cpat ye...Klu x disqualifiedla aku nanti msa pendaftaran....Anyway klu korg nak tahu lebih lanjut pasal game pencak silat ni bolehla tanya2 haha...
K guys c u in next post...!!!

Antara aksi di gelanggang pertandingan...

Gaya pembukaan ni...


Speed kan kaki hehe...


antara aksi2 yg lain...




3 comments:

  1. hahaha kak yang ntah mna dia nyuruk ntah xpasan hehehe...msa ni bru nak knal2 xbercinta lagi ahakz...~

    ReplyDelete
  2. laa..ptot la...yang mane yang terbawu....??

    ReplyDelete